Witam serdecznie,
Jestem tu pierwszy raz wiec prosze o wybaczenie jesli pisze to w nieodpowiednim miejscu.
Na poczatku maly wstep . Jestem ze Slupska , gram w Csa od ponad 7 lat , duzo w tym siedze poniewaz jest to jedno z moich prostych zainteresowan. Posiadam rowniez wlasny serwer, ktory ciagne juz od ladnych paru lat , oczywiscie steam itd ( www.4af.pl ) i wszystko ladnie pieknie ale nie po to tu jestem zeby pisac swoj zyciorys.
Panowie krotka pilka: Gralem wczoraj sobie 4fun wchodzac po friendsach na niektore serwery by powalczyc. Nagle patrze jeden z kolegow gra na serwerze waszym Serwer Slupsk. Bardzo mnie to zdziwilo poniewaz nigdy o nim nie slyszalem , a ciesze sie ze taki istnieje , zwlaszcza ze sam mieszkam w SLupsku.
Od razu wszedlem , powalczylem 2-3 mapy wszystko ok. Wchodze dzisaj i az sie za glowe zlapalem z powodu wielkiego ładu i nieporzadku jaki tam panuje. Przykro mi to pisac , nie wiem czy tak jest zawsze czy tylko dzisaj jak tam bylem kilka razy ( moze to ja tak trafilem ) ale widze ze macie porty 47 i 48 wiec moga spokojnie wchodzic nonsteamowcy i dzis napotkalem tam mase cziterow... Nie bylbym taki zszokowany zeby to bylo jakies male skromne wh lub cos czego tak nie widac no ale wybaczcie jak kolesie biegaja na perfidnym aimie i ci łupią banke z 2 konca mapy to nie jest fajnie.
Szkoda serwerka , nie wiem albo macie za malo administratorow/operatorow do utrzymywania porzadku albo jestescie do tego przyzwyczajeni nie wiem.
Nie pisze tego posta z powodu zebym czegos tu wymagal - absolutnie, po prostu dobrze sie postzrelac z ludzmi z miasta w fajnej atmosferze no ale szkoda ze w takim balaganie ;)
smiech smiech i jeszcze raz smiech , szkoda serwera bo sie marnuje , no dzisaj to juz w ogole przesada jeden za drugim na perfidnych dopalaczach , jakos tych adminow o ktorych pisales to dzisaj nie widzialem zadnego , no trudno niestety nie ma przyjemnosci z gry ;)
Proponuje cos zmienic bo kwestia czasu i wszystko przepadnie ;)