Witam. Zgłaszam swoją kandydaturę na admina servera TP. Nie chce sie rozpisywać jak wszyscy co bym wprowadził nowego. Nic bym nie wprowadził po prostu wykonywał bym konieczne czynności. Wiem, że adminów na serverze jest dużo ale zdarza się, że godzinami nie ma nikogo. Server znowu jest S/NS więc nigdy nie można być pewnym z kim się gra. W countera gram od 6 lat, steama posiadam od 4 lat a na Słupsku gram od ponad pół roku. Na serverze grywam ok. 3h dziennie. Trochę ludzi mnie zna więc myślę,że można mi zaufać? Pozdrawiam, z Góry dzieki za rozpatrzenie.
Kiedy mam czas to gram a czas ciągle mam.
SID: STEAM_0:0:16736205
Posiadałem adma na miastowym serverze.
W miare ogar?:D Viti chcialem wspomniec ze znajduje sie w TOP 15 a Ciebie tam nie widac:DD
Ostatnio zmieniony przez Kame 2010-12-23, 01:25, w całości zmieniany 3 razy
eeeee...
jak dla mnie to tak:
czesto go widze na serwwie (jesli gram:)) - na gametrackerze ma ponad 60 godzin
kultura oka...
mikro ma:)
w miare ogar (lubi latac z kosa)
troche mnie zdziwil gdy uznal ze ja oszukuje... ale bywa:)
jesli mozna wiecej info:
podaj SID (nie wszyscy beda szukac)
czy miales kiedys admina
@ EDIT
no info jest.... ja tam na TAK
EDIT:
bylem na TAK... ale zmienilem zdanie po tym jak widzialem spine na westt i po tym jak lolki VT ogarniaja....
.
.
.
.
Ostatnio zmieniony przez ViTi 2011-01-08, 14:00, w całości zmieniany 1 raz
SID: 0:0:32595542 Pomógł: 1 raz Wiek: 20 Dołączył: 08 Maj 2010 Posty: 361 Skąd: Ostróda
Wysłany: 2010-12-23, 10:32
Ja jestem na NIE, z tą kulturą to tak nie do końca, wczoraj np sytuacja z eszeszem. Co do czitów to kto lepiej gra to ma wh u niego.Takie jest moje zdanie.Mam lepszego kandydata na admina
Zdaje się, że ten Pan faktycznie kulturą nie grzeszy. Ja osobiście cenie to sobie, szczególnie wśród adminów. Zatem ogólnie jestem neutralny z lekką przewagą na nie.